Ο Σεμπαστιάν Οζιέ νικητής της Υπερειδικής του EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2026 που διεξήχθη στο Ελληνικό!
Μπροστά σε χιλιάδες θεατές που παρακολούθησαν από κοντά τη νέα EKO Super Special Stage στο «The Ellinikon Sports Park» της Αθήνας, ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:38,2 και πήρε την 1η θέση, ενώ η Toyota έκανε το 1-2, με τον Τακαμότο Κατσούτα να είναι μόλις 1 δευτερόλεπτο πίσω του.
Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai πήρε την 3η θέση, ενώ στις θέσεις 4, 5 και 6 βρέθηκαν τρία ακόμη αγωνιστικά της Toyota και συγκεκριμένα των Σάμι Παγιάρι, Όλιβερ Σόλμπεργκ και Έλφιν Έβανς.
SportSite.gr Αθλητικά νέα, ειδήσεις