Home / Άλλα Σπόρ / «Χάλκινη» η Εθνική γυναικών στα 4Χ200 μέτρα στο Παγκόσμιο τεχνικής κολύμβησης

«Χάλκινη» η Εθνική γυναικών στα 4Χ200 μέτρα στο Παγκόσμιο τεχνικής κολύμβησης

Πρώτη επιτυχία για την Ελλάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τεχνικής κολύμβησης της Κορέας. Η ομάδα 4Χ200 μέτρα γυναικών κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, αποτελούμενη από τις Ιφιγένεια Τελιούση, Ελένη Καλφίδου, Ειρήνη Δεληγιάννη κι Άννα Φίλογλου, και τερματίζοντας σε 6:14.88.

Το χρυσό μετάλλιο πήρε η Κίνα με 6:07.43 και το ασημένιο η Γερμανία με 6:14.34.

Στον τελικό των 100 υποβρύχιο γυναικών, εξάλλου, η Ειρήνη Δεληγιάννη ήταν όγδοη με 37.84.

Visit source site

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*