Home / Άλλα Σπόρ / Στο νοσοκομείο ο πρόεδρος της ΟΧΕ

Στο νοσοκομείο ο πρόεδρος της ΟΧΕ

Με ανακοίνωση που εξέδωσε την Κυριακή, η ΟΧΕ ενημέρωσε πως ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Χάντμπολ, Κώστας Γκαντής, εισήχθη στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, αφού υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο.

Αναλυτικά: «Η Ομοσπονδία Χειροσφαιρίσεως Ελλάδος ενημερώνει ότι ο Πρόεδρος του ΔΣ, Κώστας Γκαντής, μετά από λιποθυμικό επεισόδιο που υπέστη χθες το μεσημέρι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης κι υποβάλλεται σε εξετάσεις. Σύσσωμο το ΔΣ της ΟΧΕ, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, το προσωπικό της Ομοσπονδίας κι όλο το άθλημα ευχόμαστε στον Πρόεδρο περαστικά και γρήγορη ανάρρωση».

Visit source site

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*