Home / Μπάσκετ / Ελλάδα / Μαζί σε τουρνουά στην Κύπρο Ολυμπιακός και Άρης

Μαζί σε τουρνουά στην Κύπρο Ολυμπιακός και Άρης

Σε ένα πολύ δυνατό διεθνές τουρνουά θα παίξουν Ολυμπιακός και Άρης στις 11 και 13 Σεπτεμβρίου. Οι δύο ελληνικές ομάδες θα συμμετέχουν στο τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης» στη Λευκωσία, μαζί με Μακάμπι Τελ Αβίβ και Ερυθρό Αστέρα. Οι αγώνες θα γίνουν στο «Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία», που χωρά 6.000 θεατές.

Το πρόγραμμα των αγώνων:

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου

18:30 Άρης-Ερυθρός Αστέρας

20:45 Ολυμπιακός-Μακάμπι Τελ Αβίβ

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου

16:45 Άρης-Μακάμπι Τελ Αβίβ

19:00 Ολυμπιακός Ερυθρός Αστέρας

Visit source site

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*