Ο Τιερί Νεβίλ εκμεταλλεύτηκε τις αποχωρήσεις των ανταγωνιστών του, επιβίωσε και κυριάρχησε στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Βέλγος, που πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο φετινό WRC, πρώτη μετά τον Οκτώβριο του 2021 και το Ράλι Καταλωνίας, άφησε στην δεύτερη θέση τον Εσθονό «ομόσταυλό» του, Οτ Τάνακ (+15.0 δευτερόλεπτα), ο οποίος παρέμεινε «ζωντανός» στο «κυνήγι» του τίτλου.
Με το Hyundai i20 N έκοψε ρυθμό για να επιτρέψει στονΤάνακ να πάρει τους 5 βαθμούς της Power Stage, ωστόσο ο τελευταίος ουσιαστικά μείωσε όχι όσο θα ήθελε τη διαφορά από τον Κάλε Ροβάνπερα που ήταν δεύτερος στην Power Stage και πήρε 4 βαθμούς. Έτσι ο Εσθονός με 207 βαθμούς εξακολουθεί να έχει τεράστιο προβάδισμα, με τρεις αγώνες να απομένουν, καθώς ο Τάνακ είναι στους 154 και ο Νεβίλ έχει πλέον 131.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai πανηγύρισε το «παρθενικό» 1-2-3 της ιστορίας της ως κατασκευαστής, καθώς την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο με ακόμη ένα i20 N Rally1 (+1:49.7). Η ομάδα από τη Νότια Κορέα «κλείδωσε» ουσιαστικά τις τρεις θέσεις του βάθρου πριν την πρώτη σημερινή ειδική (Ελευθεροχώρι 1), όταν ο Βρετανός Έλφιν Έβανς εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στο τούρμπο του Toyota του, ενώ, μετά το τέλος της, ο Τάνακ δήλωσε ότι οι άνθρωποι της Hyundai έδωσαν εντολή στους οδηγούς τους να διατηρήσουν τις θέσεις τους και να μην πιέζουν.
«Δύσκολη σεζόν, είναι ανακούφιση αυτή η νίκη, αλλά το σημαντικότερο είναι το 1-2-3 για την ομάδα. Ιστορική στιγμή για όλους», ανέφερε ο μεγάλος νικητής.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος με Hyundai i20 N Rally2 τερμάτισαν πρώτοι ανάμεσα στους Έλληνες, στη 16η θέση της γενικής κατάταξης.
Ο επόμενος αγώνας είναι αυτός της Νέας Ζηλανδίας, από τις 29 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 2 Οκτωβρίου, ενώ απομένουν τα Ράλι σε Ισπανία (20-23 Οκτωβρίου) και Ιαπωνία (10-13 Νοεμβρίου).
Η τελική κατάταξη:
01. Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)
02. Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +15,0’’
03. Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +1′ 49,7’’
04. Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT) +3’ 42,2’’
05. Κρεγκ Μπριν – Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT) +4′ 09,0”
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1. Toyota Gazoo Racing: 404 βαθμοί
2. Hyundai Motorsport: 341 βαθμοί
3. M-Sport Ford: 214 βαθμοί