Home / Μπάσκετ / Ελλάδα / Αποχαιρέτησε τον Κώστα Αντετοκούνμπο ο Ολυμπιακός

Αποχαιρέτησε τον Κώστα Αντετοκούνμπο ο Ολυμπιακός

Επισημοποιήθηκε το διαζύγιο ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Κώστα Αντετοκούνμπο, με την ΚΑΕ να ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον αθλητή, ευχαριστώντας τον για τις υπηρεσίες του.

Ο Έλληνας σέντερ προβάρει ήδη τη κίτρινη φανέλα του Άρη και αναμένεται άμεσα να γίνει μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης για χάρη του Βασίλη Σπανούλη.

Άλλωστε ο Αντετοκούνμπο πέρασε ολόκληρη την περσινή σεζόν στους Θεσσαλονικείς με τη μορφή δανεισμού.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».

Visit source site

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*