Home / Μπάσκετ / Η Adidas επιδιώκει να «πλησιάσει» τη Nike

Η Adidas επιδιώκει να «πλησιάσει» τη Nike

H γερμανική εταιρεία κατασκευής αθλητικών παπουτσιών, Adidas, κάνει πιο μετριοπαθείς προβλέψεις για ανάπτυξη λόγω της αύξησης του κόστους πρώτων υλών από την Ασία. Ωσόσο, αυτό δεν την εμποδίζει να αναπτύσσει στρατηγική για να «πλησιάσει» την πρώτη εταιρεία στον κλάδο, τη Nike.

Κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πέρυσι, η εταιρεία πρόβλεψε από 10% έως 12% ανάπτυξη για το 2016 στα έσοδα που είχε υπολογίσει σε τοπικό νόμισμα. Το ακαθάριστο κέρδος ως ποσοστό επί των κερδών συρρικνώνεται τουλάχιστον κατά 1 ποσοστιαία μονάδα όπως αναφερόταν στην ανακοίνωση.

Οι προβλέψεις αυτές γίνονται ενώ δεν έχει κλείσει μήνας από τη στιγμή που ο κατασκευαστής των sneakers αναβάθμισε τις προβλέψεις για τις πωλήσεις και τα κέρδη δίνοντας παράλληλα μια επιπλέον ώθησε στις μετοχές ειδικά ύστερα από την τοποθέτηση του Kasper Rorsted στη θέση του διευθύνοντα συμβούλου, θέση την οποία προηγουμένως κατείχε ο Herbert Hainer.

Ώθηση στις πωλήσεις αναμένεται να δώσει το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα soccer και το τουρνουάCopa America αν και τα περιθώρια κέρδους δέχονται πιέσεις καθώς η εταιρεία έχει αυξημένα κόστη στην παραγωγή των sneakers στην Ασία και αυτό είναι ένα πρόβλημα το οποίο επηρεάζει ολόκληρη τη βιομηχανία.

Όπως σημειώνει ο Piral Dadhania, αναλυτής της RBC Capital Markets, οι προοπτικές για τα αθλητικά προϊόντα είναι καλές και δείχνουν μια υγιή πορεία. Η Adidas είναι σε θέσει να εκμεταλλευτεί την κατάσταση. Ύστερα από την αύξηση της τιμής της μετοχής κατά 43% πέρυσι, ο Dadhania βλέπει περιορισμένη άνοδο ελλείψει πρωτοβουλιών για βελτίωση των περιθωρίων κέρδους. Η μετοχή της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 0,9% στα 98,03 ευρώ την Πέμπτη.

H μάχη με τη Nike

Η εταιρεία είπε ότι περιμένει ότι το λειτουργικό περιθώριο κέρδους θα παραμείνει στατικό φέτος καθώς τα κόστη του marketing αυξάνονται. Η Adidas επιδιώκει να βελτιώσει τη θέση της στην αμερικανική αγορά όπου την πρώτη θέση κατέχει η Nike και να αυξήσει το μερίδιο της αγοράς στα αθλητικά παπούτσια, τα οποία αποτελούν και το «σήμα κατατεθέν» της εταιρείας.

«Η μεγάλη ελπίδα είναι να κλείσει η ψαλίδα που χωρίζει την Adidas από την Nike στο μερίδιο αγορά», επισημαίνει ο Berenberg, αναλυτής της Zuzanna Pusz.

Ο απερχόμενος Διευθύνων Σύμβουλος, Hainer, κατά την ομιλία του στην ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων είπε ότι θα συστήσει σε υπαλλήλους και εμπόρους τον διάδοχό του, Rorsted (o οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα από τον Οκτώβριο) τον ερχόμενο Αύγουστο.

Ο Hainer υπενθύμισε ότι η Adidas θα ολοκληρώσει μέσα στο μήνα και μια ανασκόπηση για την αγορά του γκολφ η οποία κινείται πάνω σε «τεντωμένο σκοινί». Τα έσοδα από taylor-made προϊόντα γκόλφ σημείωσαν πτώση 13% το 2015 στα 902 εκατομμύρια ευρώ.

Η νέα στρατηγική περιλαμβάνει και την προσέλκυση του γυναικείου κοινού με το λανσάρισμα ειδικών πακέτων-έκπληξη τα οποία θα περιλαμβάνουν sneakers, ρούχα και αξεσουάρ όπως αναφέρει ο Hainer.

H Adidas κάνει επίσης προσπάθειες προκειμένου να συνεργαστεί με τους ακτιβιστές επενδυτές. Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη, η εταιρεία σχεδιάζει να δώσει μια θέση στο ΔΣ της στον πλουσιότερο άνδρα της Αιγύπτου, τον Nassef Sawiris και έναν εκπρόσωπο του ομίλου Bruxelles Lambert SA που υποστηρίζεται από τον Albert Frere. Οι Frere και Sawiris ήταν οι δύο μεγαλύτεροι μέτοχοι στον όμιλο Lafarge πριν αυτός συγχωνευθεί με την Holcim.

 

Πηγή:Insider.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*