Σε έναν αγώνα που τον πρώτο λόγο είχε η στρατηγική, ο L. Hamilton κατάφερε παρά το κακό ξεκίνημα να φτάσει στη δεύτερη φετινή νίκη του και την πέμπτη της καριέρας του στον Καναδά.
Ο Βρετανός εκκινούσε από την πρώτη θέση, ωστόσο, είδε τον S. Vettel να περνά μπροστά του από τη δεύτερη σειρά του grid.
Μάλιστα, λίγο έλειψε ο L. Hamilton να χάσει και τη δεύτερη θέση, ωστόσο, μετά από την επαφή που είχε με τον N. Rosberg και τη σύντομη έξοδο του τελευταίου από την πίστα, κατάφερε να διατηρηθεί πίσω από τον S. Vettel.
Με τον N. Rosberg να πέφτει ως και την 10η θέση, ο S. Vettel έδειξε πως είχε τον τρόπο να δημιουργήσει μια απόσταση ασφαλείας από τον L. Hamilton.
Παρόλα αυτά, η απόφαση της Ferrari να πάει σε στρατηγική δύο pit stop, εκμεταλλευόμενη μεταξύ άλλων και το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας που προκάλεσε η εγκατάλειψη του J. Button στο 11ο γύρο του αγώνα, άλλαξε οριστικά τις ισορροπίες.
Μετά και την ολοκλήρωση του δεύτερου pit stop, ο S. Vettel είχε βρεθεί πλέον πίσω από τον L. Hamilton. H διαφορά τους άγγιζε τα 7 δευτερόλεπτα και οι γύροι που απέμεναν μέχρι το τέλος του αγώνα ήταν 25.
Αν και ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής επιχείρησε να εκμεταλλευτεί τα πιο φρέσκα ελαστικά του μονοθεσίου του δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από το να μειώσει την απόσταση από τον L. Hamilton κάτω από τα πέντε δευτερόλεπτα.
Μάλιστα, δύο οδηγικά λάθη τον ανάγκασαν να συμβιβαστεί νωρίτερα απ’ ότι ίσως θα ήθελε με την ιδέα κατάκτησης της δεύτερης θέσης.
Η στρατηγική του ενός pit stop δεν απέδωσε καρπούς μόνο στην περίπτωση του L. Hamilton αλλά και σε εκείνη του V. Bottas, ο οποίος κατέκτησε με σχετική άνεση την τρίτη θέση του αγώνα.
Στην τέταρτη θέση, παρά την πίεση που δέχθηκε στους τελευταίους γύρους από τον N. Rosberg τερμάτισε ο M. Verstappen.
O Γερμανός πιλότος της Mercedes ΑΜG Petronas δεν είχε την τύχη με το μέρος του, καθώς πέρα από την επαφή του με τον L. Hamilton στην αρχή του αγώνα, πραγματοποίησε ένα μη προγραμματισμένο pit stop εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού, ενώ στην προσπάθειά του να βρεθεί μπροστά από τον M. Verstappen έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του κινδυνεύοντας να χάσει και άλλες θέσεις.
Τελικά τερμάτισε πέμπτος, μπροστά από τον K. Raikkonen, διατηρώντας παράλληλα το προβάδισμά στο πρωτάθλημα των οδηγών.
Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ricciardo, Hulkenberg, Sainz και Perez.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 70 | 1h31m05.296s |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 70 | 5.011s |
3 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 70 | 46.422s |
4 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 70 | 53.020s |
5 | Nico Rosberg | Mercedes | 70 | 1m02.093s |
6 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 70 | 1m03.017s |
7 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 70 | 1m03.634s |
8 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 69 | 1 Lap |
9 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 69 | 1 Lap |
10 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 69 | 1 Lap |
11 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 69 | 1 Lap |
12 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Ferrari | 69 | 1 Lap |
13 | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | 68 | 2 Laps |
14 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 68 | 2 Laps |
15 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 68 | 2 Laps |
16 | Kevin Magnussen | Renault | 68 | 2 Laps |
17 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 68 | 2 Laps |
18 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 68 | 2 Laps |
19 | Rio Haryanto | Manor/Mercedes | 68 | 2 Laps |
– | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 35 | Retirement |
– | Jolyon Palmer | Renault | 16 | Retirement |
– | Jenson Button | McLaren/Honda | 9 | Engine |
auto.in.gr