Σε νίκη, την τρίτη σε ισάριθμους αγώνες τη φετινή σεζόν, μετέτρεψε την pole position που κατέκτησε το πρωί του Σαββάτου ο N. Rosberg.
Παρά το γεγονός ότι ο Γερμανός πιλότος της Mercedes AMG Petronas δεν πραγματοποίησε την ιδανική εκκίνηση, χάνοντας την πρωτοπορία από τον D. Ricciardo, η κατάρρευση του ελαστικού του Αυστραλού τον έφερε και πάλι στην κορυφή όπου και διατηρήθηκε, χωρίς να νιώσει την παραμικρή πίεση, ως το τέλος του αγώνα.
Ο N. Rosberg στάθηκε διπλά τυχερός καθώς πέρα από το κλαταρισμένο ελαστικό του D. Ricciardo, η επαφή ανάμεσα στις δύο Ferrari κατά την εκκίνηση του αγώνα έθεσε εκτός μάχης δύο από τους βασικούς ανταγωνιστές τους.
Στην προσπάθεια του S. Vettel να αποφύγει τον D. Kvyat χτύπησε στο μονοθέσιο του K. Raikkonen καταστρέφοντας την μπροστινή του πτέρυγα. Με σπασμένη πτέρυγα συνέχισε και ο Φινλανδός χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
Την ίδια τύχη είχε και ο L. Hamilton ο οποίος εκκινούσε από την τελευταία θέση. Ο Βρετανός έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση, ωστόσο, μια άτσαλη κίνηση του F. Nasr ήταν αρκετή ώστε η μπροστινή αεροτομή του μονοθεσίου της Mercedes AMG Petronas να σπάσει και ο L. Hamilton να χάσει κάθε ελπίδα διάκρισης.
Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας η οποία πραγματοποιήθηκε ώστε οι κριτές να απομακρύνουν τα θραύσματα από τις αεροδυναμικές πτέρυγες των μονοθεσίων μπέρδεψε ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Η συνέχεια του αγώνα χαρακτηρίστηκε από τα συνεχή προσπεράσματα. Ο S. Vettel επιχείρησε να καλύψει το χαμένο έδαφος ρισκάροντας σε αρκετές περιπτώσεις περισσότερο από όσο μας έχει συνηθίσει.
Οι προσπάθειες του Γερμανού δικαιώθηκαν, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και περιορίζοντας τις όποιες απώλειες από το κακό ξεκίνημα.
Από την τρίτη θέση είδε την καρό σημαία ο D. Kvyat, ο οποίος κατάφερε να αποφύγει τις κακοτοπιές και να εκμεταλλευτεί την ταχύτητα που διέθεταν οι Red Bull στην Κίνα.
Σε αυτήν την ταχύτητα στήριξε τις ελπίδες του και ο D. Ricciardo που παρά το μη προγραμματισμένο pit stop εξαιτίας του κλαταρισμένου ελαστικού, τερμάτισε τέταρτος.
Τους βαθμούς της πέμπτης θέσης, περνώντας στους τελευταίους γύρους του αγώνα αρχικά τον L. Hamilton και στη συνέχεια τον F. Massa, κατέκτησε ο K. Raikkonen.
Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Williams τερμάτισε έκτος και ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής έβδομος, έχοντας πραγματοποιήσει συνολικά πέντε pit stop.
Ως την όγδοη θέση κατάφερε να αναρριχηθεί ο M. Verstappen, με τους C. Sainz και V. Bottas να ακολουθούν συμπληρώνοντας τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Μετά την τρίτη νίκη του στη φετινή σεζόν, ο N. Rosberg απολαμβάνει ένα προβάδισμα 36 βαθμών απέναντι στον δεύτερο του πρωταθλήματος L. Hamilton.
1 | Nico Rosberg | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 1h38m53.891s |
2 | Sebastian Vettel | Scuderia Ferrari | 37.776s |
3 | Daniil Kvyat | Red Bull Racing | 45.936s |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | 52.688s |
5 | Kimi Raikkonen | Scuderia Ferrari | 1m05.872s |
6 | Felipe Massa | Williams Martini Racing | 1m15.511s |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 1m18.230s |
8 | Max Verstappen | Scuderia Toro Rosso | 1m19.268s |
9 | Carlos Sainz | Scuderia Toro Rosso | 1m24.127s |
10 | Valtteri Bottas | Williams Martini Racing | 1m26.192s |
11 | Sergio Perez | Sahara Force India F1 Team | 1m34.283s |
12 | Fernando Alonso | McLaren Honda | 1m37.253s |
13 | Jenson Button | McLaren Honda | 1m41.990s |
14 | Esteban Gutierrez | Haas F1 Team | 1 Lap |
15 | Nico Hulkenberg | Sahara Force India F1 Team | 1 Lap |
16 | Marcus Ericsson | Sauber F1 Team | 1 Lap |
17 | Kevin Magnussen | Renault Sport F1 Team | 1 Lap |
18 | Pascal Wehrlein | Manor Racing MRT | 1 Lap |
19 | Romain Grosjean | Haas F1 Team | 1 Lap |
20 | Felipe Nasr | Sauber F1 Team | 1 Lap |
21 | Rio Haryanto | Manor Racing MRT | 1 Lap |
22 | Jolyon Palmer | Renault Sport F1 Team | 1 Lap |
auto.in.gr