Home / Χωρίς κατηγορία / Εκτός WRC η Citroen το 2016!

Εκτός WRC η Citroen το 2016!

Επανεκκίνηση στην αγωνιστική εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι επιχειρεί η Citroen, η οποία αποφάσισε να μείνει εκτός WRC του χρόνου.

Eπανεκκίνηση στην αγωνιστική εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι επιχειρεί η Citroen, η οποία αποφάσισε να μείνει εκτός WRC του χρόνου ώστε να ρίξει το βάρος στην εξέλιξη του νέου της αγωνιστικού και να επιστρέψει δριμύτερη το 2017, οπότε και η εικόνα του σπορ θα αλλάξει άρδην, λόγω των νέων τεχνικών κανονισμών που θα εφαρμοστούν.

«Ποτέ δεν κρύψαμε το ενδιαφέρον μας για τους κανονισμούς που θα ισχύσουν στο WRC από το 2017 και όλη η ομάδα είναι τρομερά ενθουσιασμένη με αυτή τη νέα πρόκληση», σχολίασε ο επικεφαλής της Citroën Racing Team, Yves Matton και συνέχισε αναλύοντας τον λόγο για τον οποίο η εταιρεία προχώρησε σε αυτήν την απόφαση:«Mε γνώμονα την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική διαχείριση των πόρων που διαθέτουμε, αποφασίσαμε να εστιάσουμε όλες μας τις προσπάθειες στη σχεδίαση και την εξέλιξη του νέου μας World Rally Car. Αυτός είναι ο λόγος που ο η Citroen δεν θα λάβει μέρος με εργοστασιακή συμμετοχή το 2016 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι».

Η γαλλική εταιρεία θα συνεχίσει να στηρίζει το FIA Junior WRC αλλά και το WRC2 στο οποίο θα λάβει μέρος με τον φετινό Πρωταθλητή, Quentin Gilbert.

Η Citroen είναι από τις πλέον πετυχημένες εταιρείες στην ιστορία του WRC με 8 Παγκόσμια Πρωταθλήματα κατασκευαστών, 9 τίτλους οδηγών (Loeb – Elena), 94 νίκες (78 εκ των οποίων με το δίδυμο Loeb – Elena), 38 συνεχόμενες παρουσίες στο βάθρο και 29 τερματισμούς στο 1-2.

Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση σχετικά με το μέλλον των Kris Meeke – Mads Østberg, οι οποίο αγωνίστηκαν για λογαριασμό της Citroen στο WRC, όπως επίσης και για το ποιοι θα αναλάβουν την εξέλιξη του νέου αγωνιστικού προδιαγραφών 2017.

Δεν είναι, πάντως, η πρώτη φορά που η Citroen προχωρά σε τέτοια απόφαση. Τέλη του 2005 το γκρουπ αποφάσισε να αποχωρήσει από το σπορ. Η Peugeot μπορεί να έριξε μαύρη πέτρα, η Citroen, ωστόσο, επέστρεψε δριμύτερη το 2007 με νέο αγωνιστικό – την C4 WRC που είχε γράψει αμέτρητα χιλιόμετρα εξέλιξης για σχεδόν δύο χρόνια, με αποτέλεσμα το δίδυμο Loeb – Elena να σαρώσει τα πάντα στο διάβα του.

Το 2006, ωστόσο, ο Γάλλος οδηγός πήρε κανονικά μέρος στο Πρωτάθλημα με την ιδιωτική Kronos Total Citroën WRT η οποία βέβαια είχε εργοστασιακή υποστήριξη. Ακόμα και έτσι, ο Αλσατός ήταν καταιγιστικός, κατακτώντας άλλο ένα Πρωτάθλημα, το τελευταίο με την Xsara WRC…

Πηγή: sport 24

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*